CiViTASOVE stoisko na targach w Poznaniu.
Projekt CiViTAS CARAVEL został zaprezentowany podczas targów Komtechnika 2008 , organizowanych w dniach 27-30 października w Poznaniu.
Każdy z odwiedzających stoisko mógł dowiedzieć się czym jest projekt CiViTAS CARAVEL, jakie są ekologiczne formy podróżowania oraz jak wygląda realizacja projektu w Krakowie. W celu promocji nowej kultury komunikacji wśród osób odwiedzających zostały przygotowane materiały promocyjne: foldery, ulotki oraz gadżety reklamowe z logo CiViTAS CARAVEL.
Forms Group
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu
Krakowski zespół CiViTAS CARAVEL był jednym ze współorganizatorów Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu, który odbył się w dniach 16-22 września.
Tegorocznej kampanii towarzyszy hasło: Czyste powietrze dla wszystkich. W celu zachęcenia jak największej ilość mieszkańców Krakowa do wzięcia udziału w akcji, zostały przygotowane materiały promocyjne:
- plakaty
- ulotki
- ulotka o Dniu Bez Samochodu
- smycze
- podkoszulki
- krówki
Dla najmłodszych uczestników kampanii, biorących udział w konkursach zostały przygotowane specjalne CiViTAS-owe nagrody:
- parasole
- torby
- smycze
- rowerowe opaski odblaskowe
Forms Group
Materiały prasowe na konferencję prasową poświęconą planowanej reorganizacji ruchu w Śródmieściu.
Materiały zostały przygotowane w celu precyzyjnego przedstawnia celów zmian, spodziewanych korzyści oraz - dzięki dołączonej mapce -konkretnych miejsc, gdzie reorganizacja ruchu miałaby mieć miejsce.
Forms Group
Zaproszenia mailowe na Warsztaty Transferu Technologii - Carpooling
Tematem warsztatów było przedstawienie możliwości adaptacji systemu carpooling i usługi Tele-bus w innych miastach.
Zaproszenia zawierały krótka charakterytykę systemu carpoolingu oraz giętkich linii. Tym samym stwarzały możliwość wcześniejszego zapozanania się z omawianym tematem.
Forms Group
Przygotowanie ulotek informacyjnych na V Forum Mobilności.
Ulotki zawierały krótką charakterystykę tematu Forum "Bezpieczeństwo w publicznym transporcie zbiorowym w Krakowie", identyfikację problemów oraz propozycje metod zapobiegowczych.
Ulotki zostały rozdane wszystkim uczestnikom Forum, aby mogli szczegółowo zapoznać sie z dyskutowaną kwestią.
Forms Group
Przygotowanie roll-upów dla Biura Konsultanta Mobiloności.
Roll-upy zostały ulokowane na Politechnice Krakowskiej, gdzie mieści się Biuro Konsultanata Mobilności.
Roll-upy mają charakter informacyjny; gdzie mieści się Biuro Konsultanta, w jakich godzinach jest otwarte oraz zakres informacji, których Biuro udziela.
Forms Group
Projekt ogłoszenia prasowego na konkurs na plakat.
Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie plakatu promującego zrównoważoną mobilność.
Ogłoszenie pojawiło się w bezpłatnych czasopismach Metro i Kraków.pl.
Forms Group
Promocja Happeningu Zrównoważonej Mobilności.
Działania promocyjne obejmowały przygotowanie plakatu, ulotek oraz gadżetów w postaci opasek odblaskowych i naklejek.
Między innymi dzięki tym działaniom akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem studentów PK oraz jej pracowników.
Forms Group
Reklama w bezpłatnym dwutygodniku Kraków.pl
Reklama w szóstym numerze Kraków.pl obejmowała zamieszczenie ogłoszenia prasowego o mającym się odbyć Happeningu Zrównoważonej Mobilności, artykuł komentujący IV Forum Mobilności oraz konkurs dotyczący wiedzy na temat carpoolingu.
Wspólnym mianownikiem wszystkich zamieszczonych informacji jest projekt CiViTAS CARAVEL. Pojawienie się ich w bezpłatnym, ogólnodostępnym dla każdego mieszkańca czasopiśmie daje możliwość szerokiej promocji oraz samej idei zrównoważonego transportu.
Forms Group
Zintegrowany bilet
Projekt zintegrowanego biletu, wprowadzonego do komunikacji miejskiej w ramach działania 8. 10. "Zintegrowany system biletowo-taryfowy".
Projekt i produkcja baneru promującego akcję ''Dzień bez samochodu''
Baner umieszczony był w namiocie, postawionym specjalnie w celu promocji akcji.
Projekt Broszury przygotowanej na Civitasowe Forum w Kownie.
Broszura opisuje w interesujący sposób działania oraz ich realizację w poszczególnych miastach, w których projekt jest reazlizowany: Burgos, Genui, Kraowie oraz Stuttgarcie.
Prezentuje także główne cele i założenia projektu. Wydana jest w języku angielskim.
Forms Group
Projekt plakatu promującego konkurs na hasło zachęcające do korzystania z transportu publicznego.
Plakat znalazł się w Caravelowym namocie, przygotowanym specjalnie na Festiwal Recyklingu w celu szrokiej promocji projektu i zachęcenia do korzystania z transportu publicznego.
Materiały promocyjne przygotowane na Happening Rowerowy
W celu szerokiej promocji Happeningu rowerowego zostały przygotowane materiały reklamowe:
plakaty;
T-shirts (projekt);
ulotki;
naklejki;
W Happeningu wzięło udzial około 400 studentów, wielu pracowników wraz z rektoram i przedstawicielami władz uczelni.
Forms Group
Logo ''Jedźmy razem''
Logo akcji "Jedźmy razem" zostało stworzone z myśla o szerokiej promocji systemu carpoolingu na Politechnice Krakowskiej oraz wśród osób zainteresowanych carpoolingiem w Krakowie.
Promocja II Forum Mobilności
Promocja Forum Mobilności, ktoro miało miejsce 8 marca 2007 r. oraz dostarczenie materiałów reklamowych.
W zakres promocji wchodziBy::
- Projekt i produkcja zaproszeD na konferencj (100 sztuk)
- matriaBy prasowe dla potrzeb konferencji
- Roll-upy z logo CiViTAS CARAVEL (w rozmiarach: 110X210 cm)
Forms Group
Tramwaj reklamujący project Caravel
Reklam CiViTAS-CARAVEL umieszczona została na dwuwagonowym składzie tramwajowym poruszającym się po najbardziej uczęszczanych trasach miasta.
Reklama w bezpłatnym kwartalniku MIASTO
Istotnym krokiem w ramach promowania projektu było umieszczenie reklamowego modułu CARAVELA na stronie pisma "Miasto", które jako pismo darmowe, o dużym nakładzie i szerokim zasięgu dają gwarancję dotarcia do większości mieszkańców Krakowa.
Third edition of Miasto include three huge articles about CIVITAS-CARAVEL programme and activities, descriptions of projects for Demand Responsive Transport Services in Krakow and information about New Leisure Mobility Services in Krakow.
Forms Group